Momentum is weer van start gegaan

(op zondagmiddagen)
Een moment van bezinning, even uit de drukte in de stilte van de oude kerk. Dat is Momentum. Tussen 1 mei en 1 oktober is de St. Joriskerk in de Amersfoortse binnenstad elke zondagmiddag gratis toegankelijk van 14.30 – 17.00 uur.

Om 15.00 en om 16.00 uur is er in het koor van de kerk Momentum, een programma van een kwartier, met live muziek, een stukje bijbellezing, stilte en gebed.

Op 9 mei ging seizoen 2021 weer van start. De huidige richtlijnen van het RIVM worden gehanteerd.

Voor wie meer wil weten zie: www.geloven033.nl

We vragen binnen uw kerk voorbede voor dit initiatief. Dat we zo mede stadsbewoners en toeristen iets van God en Godsdienst mogen laten zien. In 2020 zijn een kleine 2000 mensen de kerk binnen gelopen. Ondanks corona dus nog een heel aantal. Het jaar daarvoor ruim 4300. We zijn dankbaar voor de vele vrijwilligers die zich inzetten om er iedere zondag weer te zijn!