Pinksteren in Openluchttheater

Tweede pinksterdag goed beginnen? Ga dan naar de openluchtdienst in Bos Birkhoven. Ouderen, gezinnen met kinderen (ook in buggy of kinderwagen), en jongeren: een veelkleurig gezelschap zal zich op maandag 16 mei verzamelen in het Amersfoortse Openluchttheater. Adres: Barchman Wuytierslaan 232 (naast het Bosbad). Volg de borden! Er is parkeergelegenheid voor auto’s, scooters en fietsen. En handig om een kussentje of dergelijke mee te nemen, want dat maakt de houten banken comfortabeler.

Ds. Pim Verhoef uit Nijkerk spreekt en het enthousiaste kinderkoor ‘Hapy Songs’ werkt mee. Er is samenzang en ook de kinderen krijgen aandacht.  Aanvang: 11.00 uur. Toegang vrij, collecte voor de onkosten. Organisatie: Raad van Kerken Amersfoort.

openluchtdienst rvk