Kamerbede en verkiezingen

Op 15 maart zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer.
In verband met de verkiezingen voor de Tweede Kamer op 15 maart organiseren de lokale afdelingen van de ChristenUnie, het CDA en de SGP samen met de Raad van Kerken een Kamerbede.
We bidden voor ons land en de verkiezingen, zoals we dat ook doen elk jaar met de Kroonbede.

Wanneer:           maandagavond 13 maart vanaf 20:00. Inloop vanaf 19:30 met koffie.
Waar:                   Oud Katholieke Kerk, Het Zand 13
Thema:                Tel je zegeningen. De stemming in een bezorgd land.

Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar na te praten.

Juist in deze tijd waarin de polarisatie toeneemt, waarbij de verhoudingen in de samenleving steeds meer op scherp komen te staan is het van belang om als christenen een moment van bezinning in te lasten in de drukke campagnetijd en Gods zegen te vragen over deze verkiezingen en voor ons land.

In Amersfoort kennen wij de Kroonbede, waar voorafgaand aan Prinsjesdag, georganiseerd door de Christenunie, het CDA , de SGP en de Raad van Kerken in Amersfoort, gebeden wordt voor ons land en de volksvertegenwoordigers.