Uitnodiging

Hoe maken we onze kerken groen? georganiseerd door kerken De Inham in Hoogland en Johanneskerk Amersfoort, in samenwerking met de Raad van Kerken Amersfoort Niet alleen bedrijven en burgers maar ook kerken hebben impact op natuur en leefomgeving. Uitdaging is dat kerkbesturen en -leden zich daarvan bewust worden, zich committeren aan verduurzaming en daarvoor concrete plannen maken. Hoe dat kan hoort u op deze ochtend, die bestemd is voor alle geïnteresseerde en betrokken kerkleden in Amersfoort. Tijdens de bijeenkomst zullen genoemde sprekers over hun betrokkenheid vertellen; naar aanleiding daarvan kunnen wij discussiëren in een panelgesprek en met elkaar over hoe we onze kerken groen maken. Mis deze kans niet om als kerken bij te dragen aan het behoud van onze aarde. De bijeenkomst is op 20 mei 2017, begint op 09.30 uur (tot 12.30 uur) en is inclusief lunch. Voor nadere gegevens volg de links hieronder.

Uitnodiging 20-05-2017