Kerkenpagina, De Stad Amersfoort, oproep

De Raad van Kerken in Amersfoort (het verband waarin bijna alle Amersfoortse kerken overleggen en samenwerken) vindt betrouwbare publiciteit en continue communicatie met de achterban van groot belang.

Een van de kanalen daarvoor is de veertiendaagse kerkenpagina in het huis-aan-huis-blad De Stad Amersfoort. Op deze site van de Amersfoortse Raad van Kerken treft u telkens ook de mogelijkheid om de pagina digitaal te lezen. (Klik hier voor de meest recente bijdrage)

Deze pagina wordt verzorgd door een aantal redacteuren met verschillende kerkelijke actergrond en van verschillende leeftijden, die samen met de eindredacteur Jasper van den Bovenkamp een onafhankelijke redactie vormen en bijzonder plezierig samenwerken. Ze komen enkele keren per jaar bij elkaar om afspraken te maken en het nodige af te stemmen. Er wordt niet meer vergaderd dan strikt nodig.

Door allerlei omstandigheden zijn er de laatste tijd een aantal redacteuren uitgevallen en is versterking nodig. Het aantrekkelijke van dit redactielidmaatschap is dat je met mensen uit de kerkelijke breedte van Amersfoort en de Amersfoortse samenleving in aanraking komt. Heel mooi is ook dat iedere redacteur zelf de werklast kan bepalen.
En hoe meer mensen de redactie vormen hoe gemakkelijker het is om alles rond te krijgen. Natuurlijk denken de redacteuren ook mee over het format van de pagina en de onderdelen.

Nieuwsgierig geworden? Voelt u ervoor om ook een bijdrage te leveren in de interessante wereld van samenleving en kerk?
Eindredacteur Jasper van den Bovenkamp wil graag verdere inlichtingen geven. U kunt hem bereiken via dit emailadres: postbuskerknieuws@gmail.com