Open Kerken in de binnenstad

Joriskerk
Behoefte aan een moment van bezinning, reflectie of even weg uit de drukte van de stad ?

Iedere zondagmiddag is er het Momentum in de oude Joriskerk op ’t Hof , vanaf 1 mei tot 14 oktober. Vanaf 14:40 tot 17:00 is de Joriskerk open. Om 15:00 en om 16:00 is er in het koor van de kerk het Momentum: een programma van een kwartier met muziek, gebed, stilte en bijbellezing.

Johanneskerk (Westsingel), en St.Joris op ’t Zand
Ook deze kerken zijn geopend voor moment van rust, bezinning en zo maar rondkijken.
Het hele jaar door, iedere zaterdag van 11.00 uur tot 15.00 uur

Franciscus Xaverius (’t Zand 29)
Deze kerk kent dezelfde openstelling en biedt bovendien iedere zaterdag rond 12.30 Muziek in de Kerk, enthousiaste amateurs, spelen orgel, piano of zingen, zie de website xaveriusamersfoort.nl

Je bent van harte welkom. Weet je iemand die hier ook behoefte aan heeft? Nodig die persoon dan van harte uit. Wij zien uit naar je komst.